czwartek, 28 marca 2013

omatko omatko omatko!

ogłosili nabór na kurs sędziego! wysłałam zgłoszenie! szukam noclegu w Krakowie w kwietniu! mam nadzieję że się dostanę! hurra! dlaczego krzyczę?! albowiem się cieszę :) coś absolutnie tylko dla mnie, związanego z moją pasją, futrzaku - rozumiem Cię bardzo bardziście :)

ps.
kurs kursem, ale przepisy tenisa to 40 stron a kodeks sędziowski następne 40. Żegnajcie, wieczory przy książkach. Pykać na korcie jest łatwiej :)

ps2. Uprzejmie informuję Panią Wiosnę, iż mój zimowy płaszcz odmawia posłuszeństwa. Się nadpruwa, rozrywa, i w ogóle jakiś taki zmęczony jest. Więc przyjdźże wreszcie Wiosno !!!!

2 komentarze:

  1. :) Cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja! i ja! chociaż nie widzę łatwości pykania na korcie.. :*

      Usuń