niedziela, 29 czerwca 2014

rozmiar mniej :)

tytuł celowo mylący
bo nie schudłam nic a nic
ale

dostałam fobii ostatnio
że MUSZĘ mieć szare rurki
że mi będą pasować tu i ówdzie
że bez szarych rurek to mogiła
po prostu

a ponieważ zasoby mam ograniczone
więc proszę mi nie mówić, że wyprzedaże
bo nawet przecenione ceny są zbyt cenne dla mnie :)

ale od czego ciucholandy
i szare dzwony w rozmiarze 16?

jedno pracowite popołudnie
i zrobiłam z nich rurki w rozmiarze 14 (chyba)
jak szyte na miarę :)

tradycyjnie, moje patenty na przeróbkę
spowodowałyby atak śmiechu u konia
i atak serca u każdego, kto choć trochę ogarnia temat szycia
trudno.

Trudniej byłoby przerobić rurki w rozmiarze 14 na dzwony w rozmiarze 16 :D

 

2 komentarze:

  1. no pochwal sie, pliiiiiiiz (znaczy zdjecie poprosze)
    A

    OdpowiedzUsuń
  2. spodni, rozumiem? szkoda, że nie pomyślałam żeby zrobić przed i po zwężaniu :)

    OdpowiedzUsuń