czwartek, 5 czerwca 2014

asystentka nożownika ofermy


tak wygląda jadowita obecnie.
oklejona plastrami

na jadowitą uparły się wszystkie narzędzia ostre i tępe
na przykład spadające na stopy hantle
ciachające znienacka przyczajone noże
podstępne żyletki

karma taka.

Fochman wrócił z zakupów
z donicą
pytam, na cholerę nam donica na zioła
skoro nie uprawiam ziół, a nawet gdyby
to mamy ogród
i na dodatek garaż pełen donic

zrobił wielkie oczy, że chciałam
?!

no, jak była reklama to mówiłam że fajna donica



starałam się zachować zen
ale mi nie wyszło
czemu tak uważnie nie słucha, jak mi się podoba samochód na przykład?

6 komentarzy:

  1. ststematycznie zachwycam sie defenderem i rownie systematycznie nie widze go na podjezdzie. za to kosz pomidorow dostalam, wiec troch analogicznie do donicy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak mogłaś nie docenić donicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wstyd mi. Może powinnam zacząć uprawiać te zioła, przychodzi mi na myśl pewien relaksujący gatunek :)

      Usuń
  3. zioło dobra rzecz :) nawet po nim Ci się donica spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniejsza o donicę, cały świat może wypięknieć :)

      Usuń