wtorek, 25 grudnia 2012

Niebanalnych Świąt :)

Życzę wszystkim zagądajacym, czytającym, komentującym...

Żeby Wam się udały porządne makowce, nie takie jak te:


Żeby Wam wyszły smaczne pierogi, mogą być takie jak te:


By dla każdego znalazło się coś dobrego, na przykład:



I żebyście w wieku starczego dożyli w zdrowiu i czerstwości, wyglądając na przykład tak:


Leniwie i refleksyjnie pozdrawiam spod kołdry, czytając ostatnią deskę ratunku - Igrzyska Śmierci, bo bibliotekę mi zamknęli i nie zdążyłam wymienić książek. W sumie, nie jest tak źle, mogło mi zostać na przykład dzieło o rozmnażaniu ameb.

Pozdrawiam również wszystkich, którzy wysłali do mnie Świąteczne sms, z powodu przeświątecznej awarii telefonu szlag mi trafił książkę kontaktów i nie mam pojęcia, kto do mnie pisze. Ale dziękuję :)

A świąteczną niebanalną piosenkę podebrała mi Viki

Biegnę obrócić schab, może chociaż ON nie okaże się kulinarną porażką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz