czwartek, 2 maja 2013

Odebrałam nagrodę Liebster Award, melduję częściowe wykonanie zadania :)

Bardzo serdecznie dziekuję za nominację:) Postaram się jak najbardziej giętko wybrnąć z zadań i szczerze odpowiedzieć na pytania:)

1. Twoja największa pasja? Dziś tenis. Jutro, kto wie? 
2. Muzyka czy cisza? Muzyka. Głośna !!
3. Jak najchętniej odpoczywasz? Aktywnie. Czasem nie :)
4. Rozważna czy romantyczna?  Rozważna. Ale wierząca w bajki :)
5. Ulubiona kuchnia świata? Brak preferencji. Wszystkożerna jestem, niestety. 
6. Ulubiony deser? jak wyżej...
7. Twoje największe marzenie? Żeby mi sie marzenia spełniły!
8. Twoje najgorsze danie, które ugotowałaś? Najlepiej pamiętam (nie tylko ja, niestety) imieninowe ciasto z niewydrylowanymi wiśniami.
9. Romantyczna kolacja czy rodzinny obiad? A co to jest romantyczna kolacja?
10. Książka czy film? Ksiażka.
11. Imieniny czy urodziny? urodziny, najlepiej co roku 18 :)


Anika napisała:
"Nominacja do Liebster jest nadawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrą robotę". Jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, dając możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań (lub wykonać 11 zadań) otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań (zadań).
Nie nominujesz bloga, z którego nadeszła nominacja dla Ciebie.
"


Blogi współnominowane od Aniki:


Ladaco -  
bardzo profesjonalnie, zajrzę i może się czegoś nauczę? 

Los Caramelos -
kolorowo i optymistycznie, z modą jestem na bakier, pora to zmienić

Książkowa mania -
 uśmiechnięta pesymistka! moja bratnia dusza!

Prawą nogą wstawanie -  
obowiązkowo! aby prawą nogą wstać

Co dziś zrobiłam dla siebie i swojego rozwoju? -
czytając tego bloga, odpowiadam, że niewiele, w przeciwieństwie do autorki:(

Domowy zawrót głowy -
konkretnie, praktycznie i rzeczowo

Noc majowa
urzekła mnie biała sukienka :)

przynudzam -  to ja, język giętki  :D

Moje zakamarki - 
rzeczy pieknych nigdy za wiele

Agregator Blogów Przyrodniczych
coś dla mojego dziecka :)

Blog Miesiąca -
coż, tam jadowitej nie szukajcie... 



Zadania od Arniki - odptaszkowane:

odwiedzić blogi wszystkich pozostałych nominowanych, czyli 10 blogów \/


napisać coś pozytywnego o każdym z nich na swoim blogu. Na pewno znajdzie się jakiś element, post - cokolwiek, nawet jeśli tematyka blogu nie mieści się w kręgu zainteresowań Nominowanego. \/


uff, to naprawdę ciężka robota. Zabieram się za nominacje.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w tej zmodyfikowanej zabawie :-). Świetnie się wywiązałaś, można by rzec -podwójnie (odpowiedzi na pytania). Pozdrawiam i trzymam kciuki za nowych nominowanych (niech Wielki Rozum będzie z Tobą, howgh) :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. najwyraźniej coś źle zrozumiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przynudzasz... nawet Li Ci nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież sama pisze, że przynudza, więc wchodzisz tu na własną odpowiedzialność:P

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń