czwartek, 4 lipca 2013

kto się nie boi latać?

więc, nadszedł TEN dzień.


(źródło zdjęcia-oby nie prorocze:)

Na popołudnie zapowiadają burze z gradem - więc już miałam w nocy plastyczną wizję, jak w samolot uderza piorun.

Na miejscu - o ile dolecimy - też niewesoło.

Jeśli nie odezwę się w przyszły weekend, to kiepsko ze mną. Proszę mnie uprzejmie wspomnieć i opłakać jako osobę pełną cnót; niniejszym informuję, że dziecię młodsze pod opiekę teściowej niedoszłej oddaję, bo aniołem jest. Teściowa:)

Przy okazji wyjazdu naładowałam mp3 po brzegi. Tak sobie zerknęłam i poraziła mnie jej zawartość

Na mojej różowej kanapie siedzą w zgodzie eminem, anna maria jopek, mietek szcześniak, metallica, pearl jam, ania szarmach, the eagles, dire straits, dżem, rihanna, sting, harry nillson, don omar, barry white, kasia nosowska, eva cassidy, blur, selah sue, ira, grzegorz turnau , adamski, dołączył iron maiden.... 

czy to eklektyzm i dowód na otwartość, czy zwyczajna niedojrzałość muzyczna ?

co by Wam tu zapodać na urlop ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz