niedziela, 4 stycznia 2015

jadowita wciągnięta





Czytanie wciąga :)

generalnie, podtrzymałam świąteczne tradycje w postaci biegania i tenisa w Święta, oraz Nowy Rok
Fochman tradycyjnie wdrapał się w Nowy Rok na Łysą 
Podlotce bardzo spodobał się Wrocław, gdzie spędziła Sylwestra i wybiera się tamże na ferie zimowe
Nie mamy opieki zdrowotnej, bo nasz lekarz nie podpisał porozumienia
a komisja odwoławcza ZUS mnie zmiażdżyła 
przykładowo - do okulisty po wypadku nie mogłam się dostać i mam termin gdzieś w okolicach maja, ale to nie ma dla wysokiej komisji znaczenia - do protokołu lekarz kazał wpisać, iż NIE SKORZYSTAŁAM Z KONSULTACJI Z OKULISTĄ.
poza tym jest mnie nieco mniej, ale spodobało mi się to i postanowiłam, że ubędzie mnie jeszcze trochę 
Wobec powyższego Wam i sobie dodatkowo życzę w Nowym Roku przede wszystkim zdrowia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz