poniedziałek, 14 marca 2016

możliwości

co można zrobić przez dwa tygodnie, kompletnie się zaniedbawszy blogowo?
a można, na przykład, zaliczyć dwie dostawy ciucholandowe i obkupić siebie i rodzinę też
można uszyć komplet trzech rolet rzymskich, zupełnie samodzielnie, bez żadnych gotowych mechanizmów, wyszukawszy uprzednio w marketach budowlanych niezbędne składniki, i stać się postrachem pracowników tychże marketów, zamęczając ich o kółeczka, patyczki i sznureczki
aaa, i zaoszczędzić w ten sposób kupę kasy :)
można popaść w związku z powyższym w samozachwyt i dumę
(załapałam się na haczyk jednego bloga, gdzie Pani napisała, że szycie rolet jest proste. Owszem, SZYCIE, tak. Cała reszta była dla mnie koszmarem, zanim wszystko złożyłam do kupy :))
można zrobić życiowy rekord na 5 km biegiem (no, prawie), zatrzymawszy się jedynie dwa razy i to pod ostrą górkę, więc właściwie się nie liczy (czas mam żenujący, tak nawiasem :D)
można przeczytać kilka książek, a nad jedną, bardzo mądrą, zasnąć trzy razy i oddać do biblioteki nie przeczytawszy, z poczuciem lekkiej porażki (Zygmunt Bauman, poległam)
oraz upiec kilkadziesiąt superprostych i superszybkich babeczek, przy których wszystkie dietetyczne postanowienia biorą w łeb
i wziąć się w końcu za kufer, który ma być ozdobą salonu, a na razie jest kupą brzydkich zbitych płyt wiórowych w kolorze czarnym (pamiętacie krótką modę na czarne meble? został mi po poprzednich właścicielach kawałek takiej meblościanki)
i sama nie wiem, co jeszcze
w natłoku zdarzeń kompletnie zapomniałam, że mam się martwić moim wnętrzem, które nie podoba się ginowi, ale ponieważ zbliża się termin odebrania wyników badań i wizyty, więc znowu zaczynam.

wszystkich tęskniących za słońcem ciepło pozdrawiam :)






4 komentarze:

  1. oj tesknie, tesknie.... niech juz swieci
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawiają się promyczki, ale słabe, słabe...

      Usuń
  2. ojej, tak bym chciała umieć szyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam. Ty za to pięknie widzisz to, czego nikt inny nie widzi :)

      Usuń